Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ramowy rozkład dnia
Data utworzenia
2007-01-29
Opis
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
DLA DZIECI MŁODSZYCH
I. 600 - 800 - zajęcia statutowe
integracja zespołu dziecięcego
wprowadzenie nastroju do zabawy i działań edukacyjnych
zabawy integracyjne, swobodne, kierowane, dowolne, ruchowe, twórcze
praca indywidualna
rozmowy kierowane
rozmowy z rodzicami
II. 800– 1300
działania pozwalające na realizacje postawy programowej wychowania przedszkolnego
800 – 830 - zajęcia indywidualne (0,5 godz.)
830 – 900 - śniadanie (0,5 godz.)
900 – 920 - zajęcia edukacyjne (0,20 godz.)
920 – 1020 - zabawy swobodne (1 godz.)
1020 – 1130 - zabawy na powietrzu (1,10 godz.)
1130 – 1200 - obiad (0,5 godz.)
1200 – 1300 - muzykoterapia, bajkoterapia ( 1 godz.)
___________________
Razem: 5 godz.
III. 1300 – 1600
wspólne i indywidualne formy pracy z dziećmi,
1300 – 1400 - poobiedni odpoczynek
1400 – 1415 - podwieczorek
1415 – 1600 - zabawy ruchowe, zajęcia indywidualne, zabawy dowolne, praca
z książką, ćwiczenia indywidualne, słuchanie opowiadań, zajęcia
dodatkowe dla chętnych dzieci, czynności samoobsługowe,
rozmowy z rodzicami, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
DLA DZIECI STARSZYCH
600 - 800 - zajęcia statutowe
integracja zespołu dziecięcego
wprowadzenie nastroju do zabawy i działań edukacyjnych
zabawy integracyjne, swobodne, kierowane, dowolne, ruchowe, twórcze
praca indywidualna
rozmowy kierowane
rozmowy z rodzicami
II. 800 – 1300
działania pozwalające na realizacje postawy programowej wychowania przedszkolnego
800 – 830 - zajęcia indywidualne (0,5 godz.)
830 – 900 - śniadanie (0,5 godz.)
900 – 1000 - zajęcia edukacyjne (1 godz.)
1000 – 1130 - zabawy swobodne (1,5 godz.)
1130 – 1200 - obiad (0,5 godz.)
1200 – 1300 - zabawy na powietrzu ( 1 godz.)
___________________
Razem: 5 godz.
III. 1300 – 1600
wspólne i indywidualne formy pracy z dziećmi,
1300 – 1400 - zabawy dydaktyczne, utrwalanie wierszy i piosenek, słuchanie
opowiadań z nagrań, zajęcia przy stolikach, czynności samoobsł.
1400 – 1415 - podwieczorek
1415 – 1600 - zabawy ruchowe, zajęcia indywidualne, zabawy dowolne, praca
z książką, ćwiczenia indywidualne, słuchanie opowiadań, zajęcia
dodatkowe dla chętnych dzieci, czynności samoobsługowe,
rozmowy z rodzicami, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające
zabawy na powietrzu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Dziedzic Irena
Dodano do BIP dnia: 2013-08-07 11:14:23
Dodano do BIP dnia: 2013-08-07 11:14:23